Hét innovatiebureau uit Utrecht

Met innovatiebureau Friday out of the Box boost je de creatieve kracht van je organisatie. Waar je ook gevestigd bent. We maken het ontwikkelen, testen en opschalen van nieuwe producten, diensten en business modellen makkelijker. Met training, begeleiding en advies. Zo word je innovatie de baas.

Friday out of the Box is een
strategisch innovatiebureau uit Utrecht

Het is niet gemakkelijk. Je dagelijkse business runnen en je bedrijf fit houden voor de toekomst. Toch moet je bewegen. De wereld wordt digitaler, je concurrentie staat niet stil en de behoefte van je klant verandert. Tijd om innovatie de baas te worden. Met het creatieve talent uit je eigen organisatie en de gestructureerde aanpak van onze innovators. Of het nu gaat om een nieuw product, dienst of business model. Wij helpen je met het ontwikkelen, testen en naar de markt brengen van de beste business ideeën.

Wanneer is het tijd voor een innovatiebureau? 

Je wilt een nieuw product of dienst ontwikkelen

Je wilt jouw business model toekomstbestendig maken

g

Je wilt de innovatiehartslag van jouw organisatie verhogen

Je zet een innovatielab of innovatieteam op

Je organiseert een hackathon of innovatieworkshop

Je wilt teams trainen in creatief denken, zoals design thinking

Klantcases van ons innovatiebureau

Klantcase Jumbo | Friday out of the Box

Klantcase Jumbo Maritime

Jumbo Maritime transformeert de industrie met Mixed Reality. 

E
Wereldwijd patent
E
Nominatie Computable Award
E
Terugverdiend in 2 jaar
Klantcase Heembouw | Friday out of the Box

Klantcase Heembouw

Hoe Heembouw haar medewerkers verbindt met hackathons

E
4 concepten
E
1 realisatie
E
Verbinding medewerkers
Klantcase VHR Friday out of the Box

Klantcase Van 't Hof Rijnland

Hoe VHR bouwt aan een onderscheidende marktpositie.

E
3 efficiënte workshops
E
5 nieuwe business modellen
E
Stevige marktpositie

Als je eerst je innovatiekoers wilt bepalen, start dan met…

Innovatiestrategie

Een innovatiestrategie is een plan waarin je doelen bepaalt, hoe je deze doelen gaat besturen en hoe je innovatie organiseert. Ga met je managementteam in 3 efficiënte workshops naar een onderscheidende innovatiestrategie. 
lees verder

Business Model Design

Met een creatief business model zet je een stevige stap naar een unieke marktpositie met een goed verdienmodel. Ga in 3 efficiënte workshops naar 5 verschillende business modellen. Kies de beste en versla de markt. lees verder

Innovatiescan

Met onze Innovatiescan meet je de innovatievolwassenheid van je organisatie op 4 niveau’s. Ga in 3 stappen naar scherpe inzichten en een wetenschappelijk onderbouwd advies.
lees verder

Innovatiecoaching

Innovatieteams hebben soms wat extra support nodig. Een Innovatiecoach is de personal trainer van je innovatieteam. Met de laatste tools, scherpe vragen en een geef-niet-op-mindset haal je meer resultaat uit innovatieprojecten.
lees verder

maar als je een uitdaging hebt waar je nu creatieve oplossingen voor wilt, ga dan voor een…

Design Sprint

Een Design Sprint is een intensief innovatieprogramma waarin je met 5-7 deelnemers een complex probleem in 5 dagen oplost en test met je klant. Gebruik een Design Sprint om een moeilijk strategisch probleem op te lossen. Of als je een nieuw product of nieuwe dienst wilt ontwikkelen.
Lees meer

Remote Design Sprint

Een Remote Design Sprint is een intensief innovatieprogramma waarin je met 5-7 deelnemers een complex probleem binnen 5 dagen oplost en test met je klant. Je volgt deze sprint online met handige digitale tools zoals Mural en Zoom met extra functies.  
Lees meer

Hackathon

Een Hackathon is een (online) event waarin je met een grote groep deelnemers een moeilijke uitdaging op een creatieve manier oplost. In één dag doorlop je verschillende stappen van Design Thinking en strijd je in teams om ‘het beste idee’. 
Lees meer

Innovatie Booster

Een Innovatie Booster is een online brainstormsessie op steroiden waarbij je met maximaal 12 deelnemers meer dan 50 creatieve oplossingen bedenkt in 2,5 uur. Zet deze Booster vooral in als je je team wilt inspireren om meer out-of-the-box te denken.
Lees meer

en als je zelf wilt leren hoe innovatie nu écht werkt ga dan voor een professionele training…

Leiding geven aan innovatie

Je bent senior manager en wil een katalysator zijn voor creatief gedrag in jouw organisatie. Leer in deze 2 daagse training hoe je een innovatiestrategie maakt, een faalveilige omgeving creëert en hoe jij je team aanzet tot creatief en ondernemend gedrag.
Lees meer

Innovatieworkshops Faciliteren

Je bent een manager of teamleider met passie voor innovatie en creativiteit. En je wilt leren hoe je de beste workshops ontwerpt en begeleidt (faciliteert). Leer in deze 3 daagse training welke brainstormtechnieken er zijn, hoe je baanbrekende ideeën uit groepen haalt en wat doet in moeilijke situaties.
Lees meer

Design Thinking Fundamentals

Je wilt alles weten over de populaire innovatiemethode design thinking. Hoe ontwikkel je klantempathie? Welke creatieve technieken zijn er om innovatieve ideeën te genereren? En hoe maak je eigenlijk een prototype? Leer design thinking toepassen in deze 2 daagse (online) training.
Lees meer

Zij kozen voor innovatiebureau Friday out of the Box

 

blank
blank
blank
blank
blank
blank
blank
blank
blank
blank
blank
blank

Het Friday Out Of The Box team bracht een geweldige energie en creativiteit mee in de workshop. Mijn team was erg enthousiast over de dag zelf, en onze business stakeholders zijn erg onder de indruk van de output. Dankjewel voor een fantastische samenwerking.

Leonie Weber

Director Supply Chain Technology Europe, Nike

In de afgelopen periode hebben wij onder begeleiding van Friday out of the Box een nieuw innovatie programma gelanceerd. Mede door de professionele design sprint en coaching, zijn er een groot aantal fantastische ideeën gegenereerd, onderzocht en doorontwikkeld. Ik kijk uit naar het vervolgtraject. 

Jeroen Bronkhorst

Innovatie Lead, Hewlett Packard Enterprise

We hebben met Friday out of the Box twee jaar op rij een Hackaton gedaan met een prettige voorbereiding en enthousiaste begeleiding. We kijken terug op ontzettend leuke en goede dagen met veel energie en fantastische ideeën van onze collega’s. Dat er maar vele Hackatons mogen volgen!

Nienke Schilstra

HR Manager, Heembouw

Impressie van ons werk

 

Innovatiebureau Friday out of the Box | Impressie
Innovatiebureau Friday out of the Box | Impressie
Innovatiebureau Friday out of the Box | Impressie
Innovatiebureau Friday out of the Box | Impressie
Innovatiebureau Friday out of the Box | Impressie
Innovatiebureau Friday out of the Box | Impressie
Innovatiebureau Friday out of the Box | Impressie
Innovatiebureau Friday out of the Box | Impressie
Innovatiebureau Friday out of the Box | Impressie

Vind je innovatie nog een beetje abstract?

We maken het scherp, simpel en praktisch in onze wekelijkse artikelen.

Beter brainstormen. 101 creatieve technieken voor ideegeneratie

Beter brainstormen. 101 creatieve technieken voor ideegeneratie

Brainstormen is hip, in bijna elke professionele omgeving. Het heersende idee onder managers en directeuren is: zet je creatieven in een kamer met een whiteboard, stapels geeltjes en een schaal koekjes, en na een uur heb je je volgende innovatie — klaar om de markt te...

Creatieve technieken: De Zes Denkhoeden van Edward de Bono

Creatieve technieken: De Zes Denkhoeden van Edward de Bono

De Zes Denkhoeden van De Bono is een techniek om samen tot het juiste besluit te komen. In een serie blogs beschrijf ik elke week één van mijn favoriete creatieve technieken. In voorgaande blogs heb ik Brainwriting, de Crazy 8’s, Apple Drawing, The Creative Escape en...

Veelgestelde vragen aan ons innovatiebureau

 

1. In welke methoden zijn jullie gespecialiseerd als innovatiebureau?

We zitten niet vast aan één methode want elke methode heeft zijn kracht afhankelijk van de unieke situatie. Maar er zijn wel methoden waar we als innovatiebureau veel mee werken. Dat zijn bijvoorbeeld de lean startup methode, design thinking of het business model canvas.

Maar we zouden geen innovatiebureau zijn als we niet ook onze eigen methoden en tools ontwikkelen. Zo hebben we specifiek voor data-gedreven diensten het big data canvas ontwikkeld, de ultieme Brainstorm gids met 46 technieken en een handige checklist voor een (online) hackathon. Zo gebruiken voor we voor jouw specifieke innovatievraagstuk de beste tool.

Overigens zijn de beste tools van ons innovatiebureau onze ervaren innovatieconsultants. Samen met het creatieve talent uit jouw team natuurlijk. Onthoud: tools hebben geen ideeën, mensen wel.

 

2. Wat zijn de voordelen van het werken met Friday out of the Box?

Je kunt van alles van jezelf vinden, maar uiteindelijk gaat het erom wat je klanten van je vinden. Onze klanten vertellen ons dat we een professionele partij zijn. Dit komt tot uitdrukking in de voorbereiding van onze workshops, strategiesessies en hackathons. We verdiepen ons echt in de organisatie met interviews en het lezen van interne documenten. Met deze inzichten ontwerpen we workshops, programma’s en strategieën die aanvoelen als een maatwerk pak.

Bedrijfskundige oorsprong
Een ander voordeel van ons innovatiebureau is dat we een bedrijfskundige oorsprong hebben. Dat betekent dat we niet vast zitten aan technologie, maar ons richten op het beste en meest creatieve idee.

We begrijpen hoe organisaties en organisatieverandering werkt. Dit gaat over meer dan alleen een goed of innovatief inhoudelijk idee. Daarom verankeren we nieuwe ideeën in de staande organisatie zodat ze ook daadwerkelijk renderen.

Ondernemers
Een derde voordeel van ons team is dat we een netwerk van ondernemers zijn. Innoveren heeft veel overeenkomsten met ondernemen. Ondernemers hebben een manier gevonden om om te gaan met onzekerheid. Ze blijven bewegen.

Daarnaast zijn ondernemers zo goed als hun laatste opdracht. Dus ons innovatiebureau is gedreven om elke keer weer een goed resultaat te leveren. Je leert dus innoveren van degene die het dagelijks doen. Samen met onze diverse achtergronden in marketing, strategie, grafisch ontwerp, website development en verandermanagement kunnen we jou een volledige oplossing bieden. Van idee tot product. 

3. Op welke cases zijn jullie trots als innovatiebureau?

We zijn elke keer weer trots dat we het vertrouwen krijgen om samen met onze klanten nieuwe dingen te creëren. Als innovatiebureau kun je niet over alle projecten communiceren vanwege de vertrouwelijkheid. We helpen organisaties aan een concurrentievoordeel, en dat is niet iets dat onze klanten graag delen met de buitenwereld. En dat begrijpen we. Toch zijn er vier cases die je een goed beeld kunnen geven van onze impact als innovatiebureau: 

4. Wat doet een innovatiebureau?

Een innovatiebureau zorgt ervoor dat je nieuwe business ideeën kan ontwikkelen die jou competitiever maken in de markt. Dit kunnen ideeën zijn voor nieuwe producten, diensten, technologische toepassingen of een nieuwe business modellen. Een greep uit de activiteiten van ons innovatiebureau:

  • Ontwikkelen van nieuwe business ideeën zoals producten, diensten of business modellen.
  • Het ontwerpen van nieuwe business modellen
  • Audit op de innovatieprocessen
  • Klantonderzoek
  • Concurrentie-onderzoek
  • Ontwerp van innovatieproces
  • Identificeren van kansen in de markt
  • Innovatiestrategie inclusief governance en kpi’s
  • Ontwikkelen waardeproposities, customer journey’s en storyboards
  • Ontwikkelen slimme verdienmodellen
  • Ontwerp en begeleiding van business experimenten
  • Identificeren van onzekerheden en aannames in nieuwe business ideeën.
  • Ontwerp innovatieprogramma’s
  • Trainingen design thinking fundamentals, leiding geven aan innovatie, innovatieworkshops faciliteren
  • Valideren van pijnpunten en veronderstelde klantproblemen en behoeften
  • Opzetten van een innovatielab
  • Coachen van innovatieteams

Dit betekent dus dat we elk team en elke afdeling die innovatiever wil leren werken kunnen helpen: van productontwikkeling, marketing, sales en zelfs de operatie.

Als innovatiebureau helpen we je om jouw creativiteit aan te boren en uit te nutten. Wij trainen, begeleiden en adviseren je zodat je dit op termijn zelf kunt en het onderdeel wordt van je standaard manier van werken. Anders gezegd: je organisatiecultuur.

We willen het liefst zo snel mogelijk concreet aan de slag. Daarom starten we met jouw belangrijkste uitdaging en een klein gemotiveerd team. Samen met een slimme innovatiestrategie kun je snel stappen zetten en de eerste ideeën ontwikkelen en testen met je doelgroep of gebruiker.

5. Wanneer heb je hulp nodig van een innovatiebureau?
  • Je wilt leren hoe je unieke nieuwe producten en diensten ontwikkelt.
  • Je omzet staat onder druk of je verliest marktaandeel.
  • Je wilt de mogelijkheden van nieuwe technologieën onderzoeken.
  • Je wilt de innovatiekracht van je organisatie verhogen.
  • Een innovatieproject is vastgelopen en je wil het weer nieuw leven inblazen.
  • Je hebt een goed business idee dat je wilt ontwikkelen en testen in de markt.
  • Je wilt klanten meteen betrekken bij productontwikkeling in plaats van eerst onderzoek doen.

 

6. Wat is jullie aanpak als innovatiebureau?

Onze klanten noemen onze aanpak snel, direct en professioneel. Als je het contactformulier invult nemen we snel contact met je op voor een gratis innovatieconsult. Dit is een videocall met een informeel karakter waarin je jouw uitdagingen voorlegt en wij ons innovatiebureau aan je voorstellen.

Aan het einde van dit gesprek bepalen we of er voldoende aanknopings-punten zijn voor een tweede gesprek. Het kan ook zijn dat we tot de conclusie komen dat ons innovatiebureau niet past bij jouw wensen. Geen probleem.

In een tweede gesprek gaan we dieper in op jouw uitdaging en geven we je verschillende opties hoe we je kunnen helpen. Voelt het nog steeds goed? Dan maken we een voorstel. Ben je akkoord met dit voorstel, dan plannen we het project. Voor alle innovatievraagstukken hebben wij een gestructureerde aanpak en een vaste prijsafspraak.

 

7. Wat kost het om een innovatiebureau in te schakelen?

We zijn een organisatie die volgens nieuwe regels wil werken. Dat betekent dat we bijvoorbeeld met vaste prijzen werken. Het is voor ons als innovatiebureau belangrijk dat alle  innovatieconsultants bezig zijn met de beste kwaliteit dienstverlening voor jou als klant. In onze visie past het ‘uurtje factuurtje’ model daar niet bij. Dit model geeft namelijke een prikkel om meer uren te werken zodat je meer verdient. Wij gaan liever voor kwaliteit, en hopen dat deze kwaliteit jouw overtuigt om duurzaam met ons samen te werken.

Het is lastig om een precieze prijsindicatie te geven per dienst omdat we uit ervaring merken dat klanten vaak voor een maatwerk optie kiezen, gebaseerd op een van onze diensten. Bij een hackathon bijvoorbeeld hangen de kosten sterk samen met het aantal deelnemers want je kunt een hackathon met 10 deelnemers doen, maar ook met 100. Het aantal deelnemers bepaalt het aantal facilitators dat nodig is voor een kwalitatieve begeleiding.

Plan dus een gratis innovatieconsult om te bekijken hoe we je het beste kunnen helpen binnen jouw budget. Heb je te weinig budget voor intensieve begeleiding? Overweeg dan een training. Of gebruik onze artikelen, tools en checklists. Helemaal gratis. Zo proberen we je toch te inspireren om innovatie de baas te worden.

8. Kunnen jullie helpen om mijn organisatie meer innovatief te maken?

Ja dat kunnen we, maar niet alleen. Het is verstandig dat jouw team in de lead blijft. Wij kunnen je trainen, begeleiden, coachen en adviseren.

We kunnen je bijvoorbeeld trainen in de methode design thinking. Je leert dan dan hoe je deze innovatiemethode zelf in kunnen zetten als je een nieuw product of dienst wil ontwikkelen. Maar de begeleiding kan ook intensiever.

In een design sprint pakken we een urgent probleem en vinden hier in 5 dagen een creatieve oplossing voor. En testen deze oplossing bij de klant. In dat geval leer je nog meer door te doen. Dit vergroot de kans dat de kennis blijft plakken.

Als je met innovatie aan de slag gaat zul je merken dat dit de hele organisatie beinvloedt. Daarom helpen we je als innovatiebureau om jouw interne omgeving te betrekken met bijvoorbeeld periodieke communicatie.

Als de eerste ideeën zijn uitgewerkt en een team wil dit verder brengen dan kan onze innovatiecoach helpen om wekelijks het team te ondersteunen. De teams zijn dan bezig met het uitvoeren van experimenten om te testen of hun idee wel echt werkt. Bij experimenteren hoort nu eenmaal vaak falen. Innovatietams vinden dit mentaal zwaar. Onze innovatiecoach rijkt tools maar ook reflectie aan zodat het team door blijft gaan, en niet opgeeft.

9. We hebben al creatieve ideeën, hoe kan jullie innovatiebureau helpen?

Hoe gek het ook lijkt, je kunt niet genoeg ideeën hebben.

Bij een hackathon bijvoorbeeld gebruiken we de bestaande ideeën als inspiratie voor de teams. Het uiteindelijk succesvolle idee in de markt is namelijk vaak het resultaat van vele gefaalde ideeën. De kunst is dus juist om zo snel en goedkoop mogelijk veelbelovende ideeën te testen. En als ze niet werken verbeter je deze of ga je verder met een ander idee (of een ander innovatiebureau;).


Wat is een goed idee? 
We zien dat onze klanten zich vaak niet bewust zijn van wat een goed idee is. Een post-it is, is bijvoorbeeld geen idee. Dat is gewoon een eerste gedachte, opgeschreven. Het gevolg is dat veel ideeën uberhaupt het licht niet zien. Ze zijn gewoon nog niet concreet of bijzonder genoeg uitgewerkt.


Wij hebben ervaren dat je tenminste iets unieks moet bedenken voordat je gaat testen of de markt hier behoefte aan heeft. Als toekomstige klanten of gebruikers jouw idee niet als iets bijzonders ervaren, dan ben je nog niet klaar om het te testen. Daarom werken wij deze ideeën goed uit. Dat kan in geschreven tekst, met tekeningen of een digitaal prototype.

Een design sprint is zeer geschikt om een goed idee uit te werken. Als je meer wilt weten welke brainstorm technieken je kunt gebruiken om unieke ideeën te ontwikkelen lees dan het artikel

10. Wat is jullie visie op innovatie?

We zien dat managers die succesvol hun business vernieuwen vier dingen gemeen hebben:

1. Ze stellen de klant centraal in alles wat ze doen
2. Ze creëren een faalveilige omgeving
3. Ze hebben het lef om business creativiteit te stimuleren
4. Sturen op experimenteren & doorzetten.

De klant centraal
Klanten centraal stellen is best moeilijk. Stel dat je een nieuw product ontwikkelt, dan kun je terughoudend zij om klanten uit te nodigen in zo’n kwetsbaar proces. Je zou de klanten toch al moeten kennen? Je kunt toch niet zeggen dat je niet weet wat je voor ze moet ontwikkelen?

Het vraagt een bepaalde kwetsbaarheid die succesvolle bedrijven wel durven te uiten. Dus ontwikkelen ze samen met klanten nieuwe ideeën. Dit wordt ook wel co-creatie genoemd. Door klanten dicht bij je te betrekken ga je op zoek naar juist de behoeften die nog onvervuld zijn. Soms zijn dit ook de behoeften die ze niet willen aangeven.

Ons innovatiebureau leert onze klanten dat ontwikkelen met klanten effectief en goedkoper is dan het bedenken van nieuwe ideeën zonder confrontatie met de mening van de klant. Klanten werken vaak graag mee aan de ontwikkeling, ze voelen zich serieus genomen. Het commerciële voordeel van in co-creatie ontwikkelen is dat als de innovatie getest moet worden er meteen een betrokken groep klanten beschikbaar is voor contact.

Wij weten hoe je op een zorgvuldige manier klanten kunt betrekken bij jouw innovatie. Zo kun je snel leren wat werkt en niet werkt voor je klanten. En dus is jouw succesvolle product sneller op de markt met een hogere slagingskans.

Faalveilige omgeving
Leiding geef je door een juiste omgeving te creëren. Een veilige plek waar jouw medewerkers moeten falen, originele ideeën er mogen zijn en iedereen die wil de ruimte krijgt om aan de slag te gaan. Jij weet dat innovatie een onzekere uitkomst heeft en falen erbij hoort. Dus deel je als manager ook je eigen falen.

En die business case met rooskleurige berekende rendementen: die leggen we voorlopig weg. Je toont eigenaarschap en verwacht dit ook van je team. Zij weten met welk budget, tijd en capaciteit er gewerkt wordt. Juist die beperkingen zorgen voor vooruitgang. Je stuurt op het aantal experimenten. Gek! want je merkt dat doordat je loslaat, je meer grip op het resultaat hebt.

Stimuleer business creativiteit
Innovatie is een leerproces: je bedenkt iets, toetst het bij de klant en weet of het werkt of niet. Je hebt dus veel innovatieve ideeën nodig. Daarom investeer je in training. Medewerkers leren verschillende idee generatie technieken. Want bij innovatie geldt: je hebt veel ideeën nodig om tot de beste te komen. Gewoon maar een beetje brainstormen werkt niet.

Een gestructureerde aanpak helpt wel. Daarom gebruiken we bewezen methoden en technieken zoals design thinking, lean startup en agile. Betrek klanten en medewerkers in een vroeg stadium bij de ontwikkeling van een nieuw product. Dit bespaart tijd en geld.  Multidisciplinaire teams zorgen voor out-of-the box oplossingen. En deze kan je concurrent niet bedenken.

Experimenteer en zet door
Innoveren is experimenteren en leren wat werkt en wat niet. Dus kies je voor een cyclische manier van projectmanagement, zoals design thinking of scrum. Experimenteer waar de onzekerheid zit, toets hypotheses. Elke stap in deze cyclus brengt je dichterbij de geniale oplossing.

Tegenslagen horen bij innoveren. Het verschil tussen een winnaar en een verliezer wordt op dit punt bepaald. De verliezer stopt, en druipt af na het zoveelste mislukte experiment.  Wij vinden dat je door moet gaan, zelfs als het tegen zit.  Zie het als het beklimmen van de top: als je er eenmaal staat ben je de tegenslagen van de reis vergeten.

Creëer draagvlak binnen organisatie door te communiceren wat je doet en waarom. Dat is niet vanzelfsprekend, juist niet in multidisciplinaire teams. Elke week een bericht, groot of klein, tekst of visueel: het helpt je verder.

11. Wie zijn jullie?

Wij zijn een innovatiebureau dat bestaat uit een team van ondernemende ontwerpers, facilitators, strategen, marketeers en bedrijfskundigen. En dat is belangrijk bij het ontwikkelen van nieuwe business ideeën.

Zo kunnen facilitators jouw teams helpen met het bedenken van een nieuwe app. Een ontwerper maakt hier een prototype van. De strateeg denkt mee over een slim verdienmodel en de marketeer maakt een marketingplan zodat het idee ook succesvol naar de markt wordt gebracht. De bedrijfskundige denkt na over de impact op de organisatie, bijvoorbeeld hoe je ervoor zorgt dat de medewerkers dit nieuw idee ook echt accepteren.

Voor elke project stellen wij het juiste team samen.

12. Waar is jullie innovatiebureau gevestigd?

We zijn gevestigd in Utrecht, maar we werken landelijk en 100% remote. Dat betekent dat we teams kunnen begeleiden, trainen en adviseren via onze eigen methoden, met bewezen tools zoals Zoom en Mural. Als je internet hebt, kunnen we je helpen.

Maar we zijn niet alleen gevestigd in Utrecht, we leveren ook een bijdrage aan de lokale gemeenschap. Zo geeft ons innovatiebureau geen eindejaarscadeaus aan onze klanten, maar schenken we dit aan lokale goede doelen. Zo hebben we taalcursussen geschonken aan Syrische vluchtelingen en sponsoren we jaarlijks twee voetbalclubs in Leidsche Rijn: DESTO en UVV. Als laatste is Joey Gonesh ook als jeugdvoetbaltrainer betrokken DESTO. Zo proberen we onze maatschappelijke bijdrage te leveren, in tijd en geld.

Wat denk je? Is het tijd voor een videocall?

Plan een gratis innovatie consult met Joey, wanneer het jou uitkomt.

Welke dag komt jou het beste uit?*

Voorkeur tijdstip

Joey Gonesh | Innovatie strateeg | Froday out of the Box | Innovatiebureau Utrecht

Joey Gonesh,
Oprichter, Innovatie Strateeg

Pin It on Pinterest