fbpx

Wat is een innovatie-abonnement?

door | 7 oktober 2022 | Kennisbank

Leestijd: 3 minuten

Een innovatie-abonnement, dat is echt helemaal van nu! De wereld om ons heen verandert steeds sneller. Technologische, economische en maatschappelijke ontwikkelingen volgen elkaar snel op. Duurzaamheid, big data, automatisering… De mogelijkheden zijn eindeloos en jouw klanten veranderen mee. Zo eisen consumenten steeds vaker van bedrijven dat zij transparant zijn over hun bedrijfsvoering. Dus hoe goed je product of dienst ook is, je moet in beweging blijven.

Maar hoe dan?! Met een innovatie-abonnement!

Ja, je voelt de urgentie wel, maar je bent ook druk met het runnen van de dagelijkse operatie. Heb je niet gewoon hulp nodig van een innovatiespecialist? Maar hoe bepaal je dan wie hier het meest geschikt voor is? Je kijkt naar ervaring, vergelijkt prijzen, en vraagt je af in hoeverre je zelf nog in charge bent. Stop met zoeken. Innovatie gegoten in een abonnementsvorm. Dat is wat jij nodig hebt!

Wat is een innovatie-abonnement?

Ik hoor je denken: ‘’innovatie in een abonnementsvorm, hoe moet ik dat voor me zien? Nou eigenlijk gewoon continu innoveren. Het abonnement, Innovation as a Service, bevat al onze bewezen diensten zoals strategie, trainingen, innovatieworkshops en design sprints. Alles in één dus! En om volledig aan jouw innovatie-behoefte te voldoen kies je 1 van de 3 abonnementen.

Wat krijg je als je een innovatie-abonnement afsluit?
Je start een innovatiepartnerschap, wat betekent dat je vanuit ons team een ‘’Personal Innovator’’ krijgt waarmee je een innovatie-jaarplan maakt. Maar naast een innovatiespecialist als partner, staat er een heel team aan innovatie specialisten voor je klaar met een flinke dosis ervaring. We denken actief mee en werken aan slimme business modellen, producten en proposities voor jouw organisatie. Geen vraag of uitdaging is te gek! We denken mee op strategisch niveau en je geeft een beetje werk uit handen, maar jij blijft in charge.

Wat levert een innovatie-abonnement op?

Met een innovatie-abonnement haal je alles uit innovatie
Met Innovation as a Service blijf je op de hoogte van alles wat er speelt in de maatschappij en anticipeer je op veranderingen. Je bent er als eerste bij waardoor je continu meerwaarde creëert voor je klanten, werknemers en organisatie. Als innovatief bedrijf onderscheid je je beter, concurreer je effectiever en benut je nieuwe marktmogelijkheden beter. Wist je dat innovatieve ondernemingen gemiddeld twee keer zo winstgevend zijn?

Creëer een innovatieve mindset met het innovatie-abonnement
Naast dat je nieuwe producten en diensten ontwikkelt met het innovatie-abonnement, ontwikkel je jezelf en je medewerkers ook. Wij delen namelijk onze vakkennis en de methodes die we gebruiken. We dragen deze dus over aan jouw organisatie, waardoor je niet afhankelijk bent van ons. Je creëert een innovatieve mindset waarmee je innovatiekansen gaat zien en deze meteen om kan zetten in actie.

Dankzij het innovatieve-abonnement zal je innovatief personeel aantrekken
Doordat de innovatiekracht van jouw organisatie toeneemt, zal je ook innovatieve mensen aantrekken (een self-fulfilling prophecy). Talentvolle mensen zijn namelijk op zoek naar uitdaging en willen baanbrekende producten en diensten ontwikkelen die het verschil maken. Je zorgt er dus ook voor dat jouw medewerkers veranderen in non-stop innovators!

In deze blog ontdek je alle voordelen van ons innovatie-abonnement.

Dus… Met Innovation as a Service stijg jij boven je concurrentie uit
Continu innoveren met een ALL-IN innovatie-abonnement? We make it happen! Met Innovation as a Service helpen we jouw droom en visie te realiseren. Het innovatie-abonnement stelt jou in staat continu te creëren, te innoveren en kennis op te bouwen. Als jij niet innoveert, dan doet een ander het. Dus neem die voorsprong en wordt de Elon Musk van jouw markt!

Tot Friday!

Eline - Friday out of t

Eline de Graaff is Jr. Business Innovator bij Friday out of the Box. Met haar passie voor innovatie en taal, houdt ze zich het liefst bezig met het schrijven van out of the box content. Ook ondersteunt ze in klantprojecten en volgt ze de masteropleiding Projectmanagement. Tijd om van het leven te genieten is er ook, als foodie én fanatiek sporter!