fbpx

Wat is een Customer Journey Map?

door | 15 maart 2020 | Kennisbank

Leestijd: < 1 minuut

Een customer journey map is een visualisatie van de belangrijkste contacten tussen je product en je klant. Hoe doet dit probleem of deze kans zich in zijn leven voor? Hoe ervaart hij het? Welke interacties heeft hij met jou? Een customer journey map maakt inzichtelijk waar je je klantbeleving kunt verbeteren. Meer lezen over tools en werkvormen? Lees het artikel 46 technieken voor idee generatie.

Meer inspiratie voor innovators

Wat is innovatie? En welke typen zijn er?

Wat is innovatie? En welke typen zijn er?

Innovatie betekent letterlijk vernieuwing. Door te vernieuwen blijf je competitief. Dus innovatie is essentieel voor het voortbestaan van je bedrijf. En voor groei. Maar wat is innovatie nu eigenlijk precies? Welke soorten zijn er? En hoe doe je dat dan, innoveren?...

Coronaproof innoveren. Zo gaan wij om met de maatregelen

Coronaproof innoveren. Zo gaan wij om met de maatregelen

Coronaproof innoveren? Jazeker! Wij houden ons uiteraard aan alle regels en richtlijnen van het RIVM. Lees hier hoe wij hiermee omgaan bij onze projecten.  De huidige coronaregels       Was vaak en goed je handen.       Houd 1,5 meter afstand.        Blijf thuis bij...

Open innovatie: openlijk mislukt.

Open innovatie: openlijk mislukt.

Open innovatie leidt niet altijd tot de beste oplossingen. Dat besefte wasmiddelfabrikant Henkel niet toen ze vol verwachting hun open innovatie challenge aankondigden: bedenk een lekkere en frisse geur voor ons afwasmiddel. Het idee ‘Afwasmiddel met kippengeur’ kreeg...

Duik dieper in een onderwerp

Pin It on Pinterest

Share This